%3C%21-- custom style from helpscout --%3E %3C%21-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics --%3E

Bokning utanför katalogen - Varför måste jag annullera min bokning hos leverantören?

Om den kurs du söker inte finns på Springest ska du inte boka utbildningen direkt hos utbildningsleverantören. 

Din arbetsgivare och Springest hanterar nämligen specifika villkor som leverantören måste gå med på. Det gäller i första hand villkor kring faktureringsprocessen och betalningsvillkoren. Om du bokar utbildningen direkt hos leverantören godkänner du deras villkor. Det kan orsaka problem senare, exempelvis med faktureringen.

Om du fyllt i formuläret ' Inte hittad' och redan bokat utbildningen hos leverantören kommer vi be dig att annullera bokningen. Springest kommer därefter att kontakta leverantören. Om hen accepterar Springests och din arbetsgivares villkor kommer vi att se till att du kan boka lärprodukten via Springest. 

Behöver du fortfarande hjälp?
Kontakta oss via hjalp@springest.se eller ring 08 - 446 875 99. Vi hjälper dig gärna!

Har du fått svar på din fråga? Tack för din feedback! En problem uppstod när vi försökte spara din feedback. Försök igen lite senare.